Jag kommer

Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat...

Du vet att, Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer

Baby, jag tror jag är kär

Detta kommer bli en utav dem där bloggarna man bara vill spy på, man äcklas av och helt enkelt kommer älska att hata... nämligen av att mina inlägg nog kommer handla om just hur jävla KÄR jag är. Det är nästan så jag inte vågar tro på det själv, men så är det!

Jag älskar denna pojk så förbannat mycket och han är nog allt och mer därtill av vad jag har väntat på, han är kort och gott min bästa vän och jag kunde inte be om nå bättre.

Så där ja, börja ogilla mig:)

 

Igår var det den 26 och den 26 har i några veckor inneburit bowling, god mat, tjatter och utgång mer pullorna.

Och så blev det också, allt förutom utgång för mig. Jag drabbades av min sedvanliga "alkoholförgiftningsbula" i pannan och sedan en fruktansvärd längtan till kärleken som väntade på mig i Gävle.

Men en bowling duell blev det i alla fall och jag kom på en glamorös 5 plats.. det är inte illa pinkat det inte!

Om det inte hade varit för att vi var 5 som tävlade.

okej, moving on ..

Hem till Sofie för lite smink, hår och klädesbyte. Sällskapsspel, melodifestivalen + lite mat. Tacolasagne stod på menyn. Hur gott som helst! Man kan aldrig gå fel med den maten. Har inte gjort det hittills i alla fall.

Lägg det på minnet alla "halv 8 hos mig".

Den största glädjen för mig av kvällen igår var att få träffa alla igen och det under en och samma gång OCH under samma tak, vilket inte händer ofta.

När jag kom hem blev det en massa mys plus huvud dykning ner i våran 2 kg godis påse:)

Idag blev det en lång lunch på stan med kärleken innan jag vinkade av honom på stationen vid 16.19. Det var ett jobbigt hej då, mest för att jag inte vet när vi ses nästa gång. Tårarna brann ner för kinden medan jag mantrade för fullt i huvudet " keep your eye on the price, keep your eye on the price". Det är ett återkommande mantra i mitt liv nu. Lite som Hakkuna matata liksom :P


Kommentarer
Postat av: Fia

Ingen annan förtjänar att vara så lycklig och kär som du gumman! Jag älskar att läsa om hur äckligt kär du är och vilken kärlekskrank du är :)

Är så glad för dig sötfrö!!

Puss o kram

2011-02-27 @ 21:17:43
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag är såååå glad för din skull gumms !! <3

2011-02-28 @ 08:40:15
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: sofie

ååååååh din jäkla kärlekskrank, ingen förjänar dedär kärleksruset mer än duuuuuu mitt hjärta !!!! <3

2011-03-02 @ 22:36:04
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Jag

Men åååhhhh... !!! gofisar :D

Jag är ju även lite sått förälskad i mina underbaraste vänner också, bara så ni vet! <3

2011-03-04 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0