Alltså... vad är meningen ?

Varför varför varför, finns det saker att välja på sida efter sida efter sida på HM shop online när det ändå likförbannat är slutsålt när man kommer till kassan?!

Varför finns då skiten kvar undrar jag!!! guuuuud så irriterande, här hade man tänkt att gå ut och fynda även jag precis som alla mina kamrater har gjort nu ett tag på HMs sale sida. MEN 90% av mina mycket noga utvalda saker var då slutsålda.

Det var ju så fina saker.................. åååh så deppa jag ihop

Henrik försökte trösta mig men jag var otröstlig.
Var ut idag igen, inte ett skit av det jag ville ha fann kvar.


Första OCH sista gången säger jag, första och sista!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0