Sanningen om mig

Jag är en obotlig tidsoptimist vilket gör att jag inte sällan utan alltid är sen, jag är spontan och otålig vilket i sin tur gör att projekt/ideer som tar mer än 5 minuter att göra aldrig blir klara, jag är givmild, omtänksam och analytisk. Officiellt är jag fördomsfri, men om sanningen ska fram kanske jag är den som dömer mest. Jag är en fisk alltså dömd att leva mitt liv i fantasin. Jag är faderlös, rödhårig, neurotisk, jag har vissa drag av OCD. Man kan tro att jag har damp, men det är bara min manodepressiva sida, jag tycker att jag är rolig, det gör ingen annan. Jag älskar inredning, jag drömmer om att vara egen företagare, men eftersom jag en  gul människa kommer det sannolikt aldrig att ske. Jag är lite av en ensamvarg men eftersom jag behöver en ledare är jag alltid vilsen. Hela jag är ganska medel, jagär inte kort men inte heller lång, jag har 37 i skostrl, jag drar S i kläder, men köper oftast M . Jag kan inte bli brun, jag har gråa ögon, hade fräknar men dom försvann någon gång då jag inte tittade. jag vill ha 2-3 barn en 2 pojkar som ska heta Elias och Nicolas.. tror jag iaf. Mitt mellan namn är Birgitta och det är sagt att min första flicka ska heta det därför hoppas jag på pojkar.

Det var Mig det. Nu är det eran tur !

Kommentarer
Postat av: Susanne Persson

Älskade Emma!

Du är en fantastisk människa. Jag saknar dig. Du ger värme och energi till människor omkring dig. Var rädd om dig och din fantasi, den kan ta dig långt.

Stor varm kram Susanne ( utbildningen på Folkets Hus).

2010-10-31 @ 17:45:26
Postat av: Angelica

<3

2010-10-31 @ 19:09:41
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: erica

Du är en underbar människa som ja saknar i mitt liv. En sprallig och helt otrolig liten rödtott . :-) bara tä



nka på vår resa hem från karlstad,dom gånger vi dela säng för daniel va med "grabbarna",när vi bråkat om va vi ska äta för ja ville äta nyttigt och du crem fraiche,när vi drack oss full och ja gick ut i min fina rosa jacka,när du åt upp alla drömmar i min säng,tacolasange,kaffe,jooooohan,pasta med kräftsås ja listan kan göras låååång. Underbara du! Du finns i mina tankar!

2010-11-03 @ 01:23:21
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 22:27:22
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0