This is my life

Så här är det !
Jag är trött på allt drama i mitt liv nu !
Jag är trött på all tragik !
Så trött att jag ibland inte ens vill lämna lägenheten då jag känner att jag inte har någon kontroll över något där ute.
Här hemma i min vrå kan jag fly, inte svara om det ringer och gömma mig bakom glada sms... ingen behöver veta.
Det är den enda jag faktiskt kan kontrollera.
Men dåliga nyheter har ett sätt att nå fram hur väl jag än gömmer mig har jag märkt .. Suuuuck !
Jag har jobbat hårt för att ta mig så långt bort från min utgångspunkt som möjligt, men när jag stannar upp och tittar så har inget förändrats, bara miljön och åldern ..
Men jag trevar vidare.. även om höfterna snart inte kommer palla med då åldern börjar ta ut sin rätt nu på äldre dar, så trevar jag vidare !
Skam den som ger sig ... SKAM !
Peace

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjärtat!!

2010-03-11 @ 10:03:27
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0