Pensionärs fika

En kaffe med en skvätt mjölk, en ostfralla och en dröm vilande på kaffefatet som doppades flitigt i kaffet.
Japp .. det är bara olyckligt att Domus lagt ner.
Där skulle ja ha trivats :)
Men jag hittar ju på tok för mkt fint när man är ute och ögon shoppar, men än är jag inte miljonär, även om jag ibland kan tyckas tro det !
På min önskelista nu ;
2
34
1. Kitchen Aid
2. Räfflad keramik skål med handtag (bild lånad från Juliasvitadrommar.se)
3. Golv lampa från Ikea
4. Bords lampa från Ikea
Nu måste jag fortsätta damma här hemma, det var för länge sen sist ... februari ... -08 tror jag .
Over and Out ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heeeeej.. Allt är väl bra.. Har höstblåsor som gör jätteont men annars så! :) Saknar dig å, Kaffe nån dag? Hämta upp dig? Ja? :)



Väldigt överkomligt måste jag säga, ska nog ta mig en sväng in till valbo nån dag.. haha..

2010-03-16 @ 21:10:26
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0