I'm a complicated women

Jag vet inte vad jag vill ha men jag vet att jag vill ha det !
Nu sitter ag och dricker en kopp kaffe medan jag väntar på att soffipropp kommer börbi och hämtar upp mig.
Då vankas det "ärenden" på stan ;)
Jag tror inte på myten om "en tand för en tand, ett öga för ett öga" osv.
jag lever mer efter tron " vänd den andra kinden till" (oftast iaf)
Men nu vill jag ge igen med samma mynt, för jag känner att det måste få ett slut !!!
Jag måste vara en jävligt viktig människa, eftersom jag vet att jag inte gör något, inte andas åt samma håll, försöker att leva MITT liv, gå MIN väg och försöka störa så några som möjligt på vägen . så har jag ändå lyckats störa någon så vansinnigt mycket att nu denne tydligen gör allt i dennes makt att såra mig, göra mig illa .
och på sätt som jag trodde inte existerade... ONDA saker sägs, och ONDA tankar/planer smids i dennes ONDA hjärna .... Oh baby You Got An Evil Mind You !
Jag har inte varit förbannad innan, utan mest ledsen för dennes skull för jag tycker att det är tragiskt, men nu görjar det faktiskt koka smått i nyllet på mig !
Så där ja, nu har jag också "ord bajsat" lite ;)
Ha en toppen dag nu !
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0