En överrasknings fika

&l
Mina älskade, goa, fina och luriga små vänner har lurat mig idag.
Jag trodde jag skulle på en snabb lunch med Sofie, innan vi spranf vidare till bank, ica maxi, hem duscha, dska, damsuga, skicka massutskick om en fika hemma hos mig .. men ist så sitter alla samlade redan på Marangoni, med både kaffe och tårta !!
Utan att jag lyfta ett enda nagelskadat finger.
VAD skulle jag göra utan dom ?!
Tack Tack Tack mina fina, så rörd över ansträngningen :D
Vackra vackra blommor
Lukta gott jox, hudlotion och duschcreme ;)
Jag fick ju 1500 kr i presentkort inne i Valbo av tokarna också !!!! kärleeek <3
Sen efter flera timmar av fika så begav vi oss mot stan för att strosa lite medan det fortfarande var finväder ute, jag hittade mig snabbt på Ånyo i hopp om att hitta nått litet att ta med hem :)
ooooch det gjorde jag ju !
En vit kruka för 10 :-
Gud vad tårta jag har kvar !
Tårta från min lilla mamma som också överraskade mig vid 10 idag med kaffe och tårta :)
Kom och ät för guds skull ! :D
t;em>

Over And Out ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, Sofie!!! Du vill verkligen inte va?

2010-03-11 @ 20:48:04
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Malin

Det här var du värd darling :D

2010-03-11 @ 22:44:26
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0