Ett begär som inte försvinner


Och det stavas 6 !
Men sovluder som man ändå är så kan nog det dröja sig lite kan tänkas ..

Och medan jag väntar på det så äts det en7jäkla massa choklad ! 
Röker en hel del också ..  kanske en skvätt kaffe på det . Biter på naglarna gör jag ju åh . 

Jag dricker någon kopp kaffe till faktiskt .
Det kan bli någon kaka till det, 1 eller 5, beror på hur länge vi sitter ! 
okej, jag ljög .. jag äter alltid 5 ... 7 ...   
Sen dricker jag någon liten kopp kaffe till ..

Från det ena till det andra då

Tror ni att det är så enkelt som att "pappan stack och därför är du ämnad att för alltid söka efter honom, i andra " Alltså, domen lyder att man alltid kommer dra sig till otillgängliga män hur det än yttrar sig ?! 

För jag börjar ana ett mönster här ..
Men kan det verkligen vara så svart eller vitt ?! 

Fy fan vad gott det är med kaffe !

Hittade den här bilden när jag gick igenom gamla bilder från i somras, en bild tagen innan Helvetesfärden genom Storsjön

Pussisar


Kommentarer
Postat av: Malin Klein

Haha! Man kan inte leva utan kaffe, det är bara så! :)

2009-10-13 @ 19:56:50
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Malin

haha! jaa visst äre väl kul :D Börjar man följa vissa bloggar så kan man inte sluta :D

2009-10-14 @ 08:34:19
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Angelica

sovluder var det ja! ha! men gums, du förtjänar allt! det vet du! when shit hits the fan är det bara att börja städa! kraaaaam

2009-10-15 @ 20:45:56
Postat av: Emma

Hahahaaa.. !

Och SOM jag städar .. det fick bli en jäkla sanering! :D



Kraaaaamis

2009-10-16 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0