Vidare ...


Lägenheten är klar !!!!!



nästan klar


hallen ska fixas

golven är ju i och för sig inte målade förutom i köket heller
och det ser faktiskt förjävligt ut precis överallt

ingeting står där det ska

allt är täckt av slipdamm  !!!



Sovrummet är klart  
 
Sov första natten där i söndags
konstig känsla det där endå

Att sova hemma då menar jag
Mitt sovrum är så vitt att det nästan gör ont i både ögon och själ 
(och DÅ är det vitt)

känns som en ond dröm när man går in och stänger dörren
vet inte vart golv slutar och tak börjar för fan

men det var vitt jag ville ha och det var en scen ur ClockWork Orange jag fick
det blir nog bra ska ni se bara jag får in lite saker, lite tyger och sånt

mina vita gardiner
och mina vita hängare så jag kan hänga upp min vita morgonrock

jag har en blå pall där inne nu

köket är jätte fint iaf
kommer bli så bra , verkligen kanon
väl spenderade pengar

klapp till dig Emma

tack

Kan knäppa lite foton bara jag får upp lite hyllor där inne så jag får upp allt det som ska upp
allt det som står på golvet nu

så här ser det ut idag iaf

  

Det kommer bli kanoon !!

Mer om min dag igår
imorgon

Pussis

Kommentarer
Postat av: Erica

Otroooligt fint emma.. :)

2009-03-17 @ 17:05:25
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0