Oh no

Jag Med har blivit utmanad
jahaja :)

1. Vad heter du ?
 -Emma
2. Ett ord på fyra bokstäver:
-Mysa
3. Flicknamn:
 -Linnéa
4. Pojknamn:
-Jonathan och Elias
5. Yrke:
-Uppfinnare
6. Färg:
-Vit (?)
7. Klädesplagg:
 -Leggins
8. Mat:
-"Trassel"
9. Sak i badrummet:
 -Topz
10. Plats/stad:
-Söderhamn
11. En orsak att vara sen:
-Fel på bilen
12. Något man skriker:
-HORERIIIII !!!!!
13. Film:
-Tufft val.. The Notebook och Ghost
14. Något man dricker:
-FANTA ;)
15. Band:
 -Kent
16. Djur
-Apa:
17. Gatunamn: 
-Sveavägen
18. Bil:
-Mazda !
19. Sång:
-O ajajajaj Puff ??


Där har ni det  :)

Då utmanar jag väl... (trumvirrvel)

Sofie :)
Ja Dig sofie menar jag .. Mattis Sofie :P
Klara ? finns du där :) hahaa
Linda :)
Erica :)
Och sist men inte minst
Kära syster Du med !! =)


puss hej

Kommentarer
Postat av: Erica

Men emma..Du har juh gjort fel du får bara ta saker som börjar på E som är första bkstaven i ditt namn.. hahahhaha Du är nog den ända som kommit på helt eget du hahahaha

2009-03-09 @ 10:10:00
Postat av: Jag själv

hahaa



att man inte gör en koppling när varända jäkla svar börjar på M det förstår inte jag ??!



2009-03-09 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0