Hjälp mig !


Jag skulle jätte gärna vilja veta vad låten som dom spelar i Lindermans (stavning) reklamen heter

ni vet .. vinet ?!

jätte mysig låt
och jag vill ha den !

för övrigt så härjades det villt igår på sveavägen

fick mkt gjort ändå känner jag .

Jag satte upp ytterligare en hylla i köket som jag sedan kunde beklamra med saker .
men det är just det där med att beklamra ...

det är inte så lätt som man tror 

Det ska se ut som man bara ställt upp saker utan någon som helst tanke bakom.
 Fastän det i själva verket krävs mer tanke bakom att sätta upp saker Utan tanke ... bakom .

det måste flöööda och finnas någon slags balans ...
mitt i klamret 

så här blev det iaf 



Någonting känns inte riiiktigt så där beklamrat och tankelöst som jag hade hoppats på .

Måste filura lite och se om jag kommer på vad det är som inte känns riktigt riktigt

Men pussis på er :)


 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fiiint vännen! :D Men du Emma! Hade du tänkt måla konsolerna nu efter du har satt upp dom alltså? Trodde jag aaaaaldrig om dig :P haha

2009-03-25 @ 23:06:16
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0