Jag kom, Jag såg och Jag fann min passion


Hur roligt som helst !!
Jag skriver på allt som går att skriva på nu här hemma hahaha
Och det roliga är att jag är inte ens hemma hos mig utan hemma hos Marie, så hon lär ju åka på en shock när hon kommer hem och ser att alla ytor är nerklottrade :P haha

Närå, men jag och marie har skaffat oss en liten hobby ihop. 
Länge har jag velat gjort det här men av okända anledningar egentligen aldrig riktigt blivit av .

Vi köper fina äldre möbler som för andra kanske inte så fina,
målar om dom och skriver någon vacker, passande text på dem. 
HUR kul som helst :) 

Marie målar om dom då jag hatar att måla större ytor (och det kan alla mina vänner verifiera) :P
Sen skriver jag .

Imorse så vaknade jag klckan 8 prick ! 
Pigg som en brunstig tupp klev jag upp, satte på stereon med rockklassiker, drog fram färg och pensel och satte igång med nästa projekt.

Ett litet bara men kul ändå :) 

Så här blev det, ganska enkelt men snyggt !



En gammal dricksback, nu snyggare och lite mer Shabby Chick ;P
Hahahaa

Fan vad jag ska missbruka det ordet =)

pussen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0