Uppraggad mellan Kungsgården och Gästrike-Hammarby

Japp.. här gåre fort må ni tro !

Av en kille som jag pratat med några gånger på bussen till Kungsgården förrut, vanliga artiga fraser så so vart jobbar du, trivs du... jada jada jada typ,
Men idag så idag måste jag ha varit så hemskt morgon charmig så en fikainbjudan kastades ut i luften, men sen vet jag väl inte om jag vill ta emot den.

ska tänka på det !

Annars då, var ut igår som sagt iaf, å ute var absolut den vackraste varelsen som finns, nämligen min lilla syster !
Gud vad fin du är Jenny, är väldigt stolt över att presentera dig som min syster!
Vi lär ta å göra detta på riktigt någon gång vännen, du, jag, din nya granne, min mentalt efterblivna vän Marie m.fl.

Nä imorgon vankas Lasse, å ev. om jag orkar hålla mig vaken gå ut med chixen Pill å Pull.

godnatt å sov gott ! 

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Marie

Pull, förlåt för igår .. vet ju iof att du inte väntade att jag skulle ringa. Anna ville ha hjälp med att färga håret igår så jag gick dit och sen då glömde jag minnet hemma ! :( ring när du har tid på jobbä ! :) puss

2008-08-15 @ 10:02:21
Postat av: Jenny

Vad gullig du är EmmaPemma :) Vad glad jag blir! Älskar dig!!! =)

2008-08-15 @ 13:25:36
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0