Party joint !

musik jag lyssnar på Just NU : Dj Chuckie remix och Hampenberg - Acid Disco Deejaneiro


Igår :) 

Igår var det mkt som hände må ni tro ... slutade tidigare från jobbet, fick skjuts in av en utav d roligaste OCH sjukaste människor jag känner !

mys.kiss.runka i duschen, gjort den någon gång ? 
nä inte jag heller !! hahaa

Sen bar det iväg till gävle, där vi gick å satte oss på mingel och bar, det absolut mysigaste cafeet i Gävleborgslän.
Åt en varsin tacopaj å en öl :) 

sen till d det stor evengegemanget, Lars Winnerbäck !! djieeses vad bra det  var, vilken stämmning och vad med folk ! 
jag blev rörd när lasse blev rörd av att han inte ens behöver sjunga en enda rad för att hela publiken sjunger åt honom ist .. då börjar jag nästan gråta för jag tyckte det var så fint.. hahahahahahaaa 
lite blödig så här dagarna efter !

efter det så åkte vi hem, svirade om och drog ner till Kharma, där det faktiskt var ganska bra med folk, inte för mkt å inte för lite, fast egentligen handlar det inte om antalet folk, det handlar om Rätt folk !   
lite eye candy fanns d allt ;)
Avslutade kvällen med lite klamydia dans :) 


Lite citat, felsägningar och kommentarer från igår;

Emma -jag sitter...... nä, det låter ju inte rätt, Jag sitter... nä, Erica hjälp! 
Erica- Jag dricker glögg ... 
Emma- Jaaa, okej ! Jag dricker glögg på balkongdörn öppen inatt.... 
Sofie, Erica - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Marie- Jag är Marie Periodpuk Ek och sofie du är Sofie Puklös Eklund
Sofie- Hahaha nä ja vet jag är Sofie Puklös Pushup Eklund




tystnad




Emma och Marie- inga kommentarer på den
Marie- Emma du är Emma Storpuk Sundgren


Anonym- Emma
Emma- Aaa 
Anonym- Jag älskar dig 
Emma- HAHAHAHAHAHAA  Okeeeej ! 

"bara för att du lämnat allt som har med känslor bakom dig för 5 år sedan"
"överdriv inte nu, det var väl ändå 7 år sedan " 
"Äh, det skriker iaf Gonorre om dom där jävla byxorna"

hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0