Sjuker

Är det något jag har så är det timing. precis när jag hoppar på pendeln igår för att åka hem för den är jobb veckan så känner jag ur det börjar värka i hela kroppen och jag säger till Henrik att nu kommer febern. Och mycket riktigt nu ligger jag här med feber, hosta och världens äckligaste andedräkt (Henriks ord).
Varför i hela världen ska jag behöva offra min helg på detta för?! SKIT gånger sjutusen!!!!!
Jag som hade så många planer. Jag ville blir klar med skrivbordshörnan, måla äggen, baka bröd och kanske något annat gott, men neeej nej, här ska jag ligga. Jag har legat så länge att kudden är ungefär lika bekväm som en stenbumling.

 

Nu ska jag decka en stund till. Ha det gott mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0