Mer H&M

Jag satt och klickade hem lite H&M rea för ett tag sedan. En sommartunika/klänning med spetsdetaljer bland annat.


Så ljusrosa att den knappt syns.
I bakgrunden kan ni även skymta ett kuddfodral ifrån samma beställning, favorit no 2 i sovrummet nu ;)

Även en ljusgul oversized t-shirt.

Ett till fodral. Närmare till att äga en hund än så här kommer vi inte just nu.

Vi har döpt honom till Alfred, visst ser det ut som en Alfred? :)

 

Här på bilden har vi ännu ett exempel på att saker jag förkastat, saker som jag inte har velat titta på, saker som har fått bo i gömmor en lång tid helt plötsligt plockas fram och fungerar för mig igen :)) Lampan var en sådan sak, den fick bo i rummet där ingen annan än jag och Henrik får gå in i. Vår "Walk in closet". Det är som att någon stoppat en bomb full med kläder, kastat in den och sprungit för sitt liv.

50 kr fyndade jag denna för, för jätte längesedan på en loppis i Motala.

Nej nu ska jag snart ta tag i mig själv och bege mig ner på stan för lite påskliljor och annat jox. Hade tänkt att försöka mig på lite påskpynt idag. Ser att många redan smygstartat så jag ska inte vara sämre. Hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0