Go simpel

Ibland är helt enkelt det enklaste det som är snyggaste. Precis när jag är på väg att ge mig hän, klänningar, söta kjolar massa bling och pumps i olika slag hittar jag denna bild och jag känner mig direkt som hemma. Mer sånt här nu :) Måste bara bli av med pukerna, för jag har en aaaning större än bruden på bilden.

 

Jag förstår inte det, ska inte brösten också sluta växa vid en speciell tidpunkt i en kvinnas liv? Mina fortsätter och fortsätter och fortsätter!

Självklart, när jag tillhör dem tjejerna som tycker att det är vackert med små bröst.

Sist jag köpte BH fick jag då minsan åka hem med en 85C.. the biggest yet. Jag har sett framtiden (mormor, mostrar och mamma) och den är inte vecker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0