Alltså, det här händer inte!

Detta var mailet vi möttes av idag.

"Hejsan,


Jag var tidigare idag på Schenkers kontor och skulle väga paketet, och självklart tappades den så att objektivet lossnade från kameran.
Det var de på Schenker som lyckades tappa den och de ska betala för skadan om den inte går att laga.
Jag kan bara beklaga att det här hände, den har ju garanti kvar men jag tror inte att det här går på garantin.
Om du fortfarande är intresserad om den går att laga finns den kvar. Annars kan jag inget annat än be om ursäkt att nåt sådant sker.

Beklagar ännu en gång.
/Tony"

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Nej, nej, nej. det här får inte hända! HUR kan detta hända?

jaja, positivt är väl det att jag inte hann betala något i alla fall... po si tivt
*djuuuuuup suck, axel ryck och hängläpp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0