2 kameror rikare

 


Så där ja! Då var man 2 kameror rikare :) En tillsynes snygg retro kamera till Henrik samt en nyare Nikon till mig själv, åh så skojj det ska bli!
Men med tanke på min historik så ska jag definitivt inte ropa hej förrän brevbäraren står vid dörren! Har en mindre ljus historia med näthandel, men jag tycks liksom aldrig lära mig heller... nu HOPPAS jag att detta är seriösa säljare och att jag och Henrik faktiskt får våra nyvunna kameror :)
Tänk så mycket roligare fotoknäppning lär bli. Och så mycket finare kort vi lär få.
Vi som även sagt att vi ska framkalla kort och sätta i album. Personligen så tycker jag att det är så mycket mysigare att sätta sig för att bläddra igenom ett vanligt fotoalbum än ett digitalt på datorn.
Nu som sagt håller vi bara tummarna på att kamrorna kommer hem till oss :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhhh men grattis!!!! Gud så kul :)

2012-01-22 @ 19:49:59
URL: http://Swartling
Postat av: Emma

Jätte skojj, men som sagt. Vi får väl se ;) Hur måååår du? vad gör du? Jag har saker att prata om sen.. helgen har varit mer än tråkig så du förstår min tystnad! PUSS

2012-01-22 @ 19:51:24
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0