idag går bloggen varm

Vissa dagar är ju bara så. Speciellt sådana här underbara söndagar. Det är ganska roligt ändå vad som är avslappnande för folk, och vad det kan skilja sig från person till person. För vissa är det en bra bok eller en lång promend i något öppet landskap. Jag uppskattar också det (förutom bokläsandet) men inget får mig på ett sådant bra humör som solljus ute och en massa fix och trix inne. RE LAX ING!
Nu sitter vi och ska glo på en film, det kändes rätt att dra igång en nu, det blev Die hard 1, ostkrokar och coca cola med en lime klyfta i (standard) :) lite tända ljus som pricken över i:et. Mys söndag perfektion!
Kastar in en bild av en genomarbetad och detaljrik ritning. En idéskiss av en tvbänk som jag tänkt bygga så småningom.
Den här till synes ganska avancerade tvbänken hade jag tänkt bygga ganska enkelt med mdf skivor. Två stående och en liggandes över. Vill ha en rätt lång bänk så den även kan fungera som yta för vackra blickfång och prydnader. Så vi får väl se när den tar form. Den kommer inte att byggas förrän jag är klar med bordet, det är ett löfte till mig själv och min sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0