Det är farligt



Att se sådana här bilder, speciellt för en impulsiv och inbillningssjuk människa som en annan är då är livsfarligt! Jag glömmer ofta bort att jag inte har något pigment, att min kropp faktiskt inte producerar melanin (det skydd som gör huden brun vid solning). Och det är oftast vid sådana här tillfällen när snyggheten själv har fått ett ansikte + en kropp. Då är det solariumet som gäller, hårförlängningar och div. hemmablekningar. Jag ska se ut som henne, jag ska "tänker jag för mig själv medan jag limmar dit ett tovigt, svintoaktigt, gulbrunt löshår.

Men jag är för gammal för att hålla på så där nu, jag måste hejda mig själv, tänka inom de realistiska ramarna och fråga mig själv;
-Emma?!
-Ja?!
-Väger du verkligen bara 48 kg?
-Nää....
Kommer du någonsin att väga 48 kg?
-Nä, men kanske 52, 53 någon dag! :)
-Emma... är du ärlig nu?
-Nää.... 
-Har du så där långt hår NU?
-Nä...
-kan du bli så där brun som henne?
-Nä....
Ska du verligen bli blond igen?? Efter allt slit att bli brunnett?
-Nääää............

Nä, dåså. Då taggar vi ner 13 hekto och ser till det vi faktiskt har ist, okej :)
- Okej .. tack Emma!
Ingen orsak Emma :)

Kommentarer
Postat av: Malin Klein

Hahah! Emmma vad söt du är! :))

2012-02-18 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0