Nu säger jag adjö

Jag fick en tankeställare sist jag pratade med min goda vän och vapendragare Anna Modén. Vi pratde om bloggar och hur hon också efter många år av motströmssimmande gett hän och skaffat en hon med ;)
Hon nämnde att jag hade haft min jätte länge och det fick mig att tänka efter. Jag har alltså haft denna blogg i 4 år och 4 år när man är i sina tidiga 20 år är många år. Man är inte smma samma människa vid 26 som vid 21, 22. Jag är då inte det. Det är klart att kärnan i mig finns kvar, mitt väsen, det som är JAG. Men mitt liv ser helt annorlunda ut, mina prioriteringar ser helt annorlunda ut och mina framtidplaner lika så.
Det var en vardag fylld med annat götta när jag startade min blogg. Jag tror jag precis efter nära 4 års förhållande blivit singel och bodde själv för första gången. Det var mycket krog, fest. och en hel del goa minnen med bästa tjejerna.
Men som sagt det känns som en hel livstid sedan och eftersom det känns som att jag redan börjat på ett nytt kapitel i mitt liv i och med mig och Henrik, att jag flyttade ner till Östergötland och att vi flyttade ihop så känns det inte mer än rätt att sätta punkt här med. Sätta punkt och börja skriva på nästa kapitel.
Jag kommer alltid (så länge som det går) att ha kvar denna blogg då det definitivt är något som personligen för mig ska blir riktigt skoj att gå tillbaka till sen och öga igenom. Det är redan skoj att gå tillbaka och kika på vad man skrev om, vart man var och hur man tänkte för 4 år sedan :)
Jag kommer självklart att fortsätta blogga, det är som jag tidigare sagt min portal mot alla männsikor som jag inte kan träffa varje dag och som betyder väldigt mycket för mig. Det är också en plats där jag kan få utlopp för mitt intresse som är heminredning och skapande på alla möjliga sätt.
Om ni känner att ni fortfarande vill fortsätta hänga med så kommer ni hitta mig här i fortsättningen.
Ha det gött alla ni!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0