Idag är ingen vanlig dag, nej idag är det min födelsedag, Hurra!






Jaaa, då vad dagen med ett stort D här då. 25 år och inte ett år äldre just utseendemässigt, är det inte konstigt.
Vad som är mer tragist än något annat är att jag har börjat använda skämt och fraser som bara folk med åldersnoja använder för att dölja paniken över ålderdom. Exempel; "Jaa, tänk den som ändå fick vara 15 igen" eller "Jag är 25 på pappret men jag är 18 i sinnet" snart kommer väl "åldern är bara en siffra"
OM ni skulle höra mig använda den sistnämnda... Skjut mig! Ni får också tillåtelse att skjuta mig om jag använder ordet lammkött i någon mening där refererar till yngre snygga killar som är lagligt liggbara.

Dagen har varit alldeles i min smak, konstigt nog för jag har inte ägnat den en tanke eller gjort en kraftanstränging för min egen skull. Den böjade med lite smått firande på jobbet + lite sång av div. personer i telefonen.

Till lunch kommer en kollega in till mig och säger att vi ska åka iväg på lunchen och jag får välja ställe.
Lams Terass, tack! Den godaste kina maten i stan, och jag som inte ens tycker om Kina mat.
Så en tallrik av "munknull" senare så var jag så belåten att jag inte visste vad.  Solen sken, fåglarna kvittrade och jag var faktiskt hemskt nöjd med mig själv just då (jag skäms för mina utsvävningar nu i bloggen, men så var det). Så pass nöjd och tillfredställd att jag efter jobbet gick till Jenny, som bjöd på tårta och kaffe.
Där var jag länge och väl och firades innan jag gick vidare till Sandra som ringde och berättade att Angelina och Leo (hennes barn) hade köpt tårta och blommor till mig :D

Så här är jag nu på tårt och kortkalas och snart kommer min största födelsedagspresent också, Henrik <3

Det blev alltså en bra dag av det här också tillslut. Tack alla mina fina som bidragit till det med gratulationer och tårta:)

Älskar er jah´ ;)



Kommentarer
Postat av: Kattiz

Stort grattis i efterskott Emma och grattis till "kärleken" o alltihop, så glad för din skull att du är lycklig:-D Kram kram

2011-03-18 @ 08:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0