D vitamin stavas E L L E

Brukar annars vara ypperligt snål när det kommer till tidningar, tycker man får lika bra info och inspiration på nätet. Men när det står att ELLE med sina 386 sidor späckade med vackra ting kostar 39 kr och inte 79, då slår man till, och det gjorde jag :)
Nu blir det en kopp kaffe och lite läsning.
Jag tror att jag ska bli sjuk oftare för då håller jag mig inne på helgerna och bara inspireras istället, och det händer inte alls ofta nu för tiden, tyvärr.
Så håll till godo ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh tack min fining !! Jag är nöjd med de förutom att den vart lite konstig vid brösten (trots att jag inte har några ;P ) men nu vet jag de till nästa linne jag ska sy :P



hahahaha, du är nog 100 ggr bättre på att "raffsa" ihop blåsor än mig vännen ;P



Hur går det med skitandet då? :P haha.



2011-03-06 @ 18:18:07
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0