Bok rea

Märker att det blir spegelvänt när man använder sig utav camen, så för att förtydliga
Bok nr 1: Super hett sex 149:- (den är till mig och Henrik) ;)
Bok nr 2: Skönhetsbibeln 99:- (den är till mig)
Jag har skummat igenom bok nr 1 redan, och kan säga att det är m y c k e t intressant läsning, för alla :)
Kan berätta senare om det är något att ha, dessa böcker.
Nu ska jag springa iväg och försöka göra något med mig själv och se om jag skulle kunna komma iväg till Sandviken ändå.. håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Bloggsvar? Det är en funktion som gör att dina bloggläsare kan få det lättare att ställa frågor till dig! Om du kollar på min blogg i menyn finns där en liten ruta man kan fråga om vad som helst. :)



Kul att du är med!

2011-03-05 @ 18:17:40
URL: http://felicialangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0