Och där står du och ser mumsig ut ...

Sitter vid frukostbordet och dricker en kopp kaffe som Henrik så fint gjorde iordning medan jag fortfarande låg kvar och lökade i sängen. Jag är så trött nu för tiden. Det spelar ingen roll hur många eller några timmar jag sover det känns ändå som att jag varit på rave hela natten och sovit i en tunnelbanestation.

Nu har vi spelat den sedvanliga yatzyrundan här och nu står min mums mums och diskar ... (??)
Ja, inte var det mitt påhitt iaf.. haha 
Men snart drar han iväg på fotbollsmatch och jag blir aléna här hemma... what to do??

Vätternrundan är här i helgen också, ca 20'000 turister som kommer med sina bilar, cyklar och husbilar. Det finns inte en parkering, vägficka, camping, gräsmatta i stan som inte har en massa cykelgalna turister. Idioterna ska alltså cykla 30 mil!!!!
Trettio mil, sa jag. Det gör man inte självmant. Man gör bara inte det.

Dessa köpte jag förra helgen, på Ica Maxi. 79 riksdaler :)
 








Give me everything - pitbull

Loooooooe it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0