Det doftar hyacint från trädgården

Hej hopp!

Viiilken skön helg. Tacka vet jag att solen skiner och att det är varmt nu, äntligen!!! MEN det var inte heller jätte oskönt med lite moln och regn i luften igår så att man fick "tillåtelse" att göra något annat om någonting alls.
Vi tog det lugnt sen drog vi till Linköping för lite Ikea och köpcentrum häng :D iiiih så kul !

Vi fick med oss en massa nyttigt hem, sånt där småkrafs som har fattats i kökslådan, men det allra viktigaste av allt var att vi både åt och fikade på Ikea, gott OCH billigt haha

Efter det åkte vi till Ica Maxi och köpte hem lite mat för kvällen och det blev såååå gott!
Jag gjorde hemmagjord potatismos med vitlöks smak.
Ungsstekt fläskfilé (hel) med glaserade lök klyftor.
Till det gjorde jag en kall sås på creme fraise med en smak av smokey honey.
En enkel sallad vid sidan av bestående av gurka och paprika och en kryddolje blandning.

Igen, suuuper gott!


Nu sitter jag och spånar på nätet bara och läser mina dagliga bloggar. Snubblade in på denna blogg och såg att hon tävlade ut vita Iphones. Jag vill ju liksom ha en sån jag :))

Såå.. här är bloggen och inlägget iaf :)
http://modellinglove.se/category/tavlingar.html

Ps. Tävlingen är slut i morgon, så skynda, skynda!


Nu ska jag dricka lite áv kaffet som vi köpte igår, Kaffe med smak smörkola;)


Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0