Tanken slog mig... igen

Att jag länge har pratat på och om att ha en träff med kompisar och kompisars kompisar och kompisarnas släktingar och deras kompisar .. ja ni fattar!
Ha en träff där man tar med sig allt sådant man har i garderoben som man faktiskt inte vill ha nå mer, eller som om man tänker efter inte har använt något på ett bra tag och förmodlingen inte kommer göra heller. På grund av många orsaker, man byter stil, man växer/krymper ur etc.

Och så hänger man upp dem vackra kläderna på klädställningar, och där får man gå omkring i sansad ordning (eller inte) och kolla om det är så att mina kläder kan glädja någon annan och vice versa :)
Medan man gör det så dricker man Äppel Mojitos haha :)) (det enda jag tycker är gott)

Fasiken, att man inte var mer organiserad än vad man är alltså.. då skulle jag styra ihop något bums!
Men låt mig veta om det är någon som är intresserad först och främst, antingen så gör vi det genom att träffas hemma hos någon eller så gör vi det online helt enkelt, så kan man ju också göra :))


Men skriv här eller på min mail, [email protected]
Det skulle kunna bli suuuper kul!

Om det blir en hit då tar vi oss an andra ställen i hemmet sen... INREDNING ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0