LINKÖPING

Vilken underbar Måndag!











In till Linköping för lite lunch på Ikea. Där köpte jag även lite nya skärbrädor(vita). Tänkte att Henriks röda kunde få pensionera sig, för gott!


Vidare in på köpis (som Valbo för oss Gästrikare) för lite stros i affärer. Skor, inredning, skor, kläder, skor, skor.. åååh vilken sko nojja jag har nu. Så pass mycket nojja att när jag är inne på Scorett glömmer allt jag har i händerna och rusar till ett par skor som ropade "Eemmmaaaaa". Jag beslutar mig för att inte förhasta mig i något skoköp utan går vidare i livet utan skorna, men också utan skärbrädorna. Men det märker vi inte förrän vi sitter i bilen på väg in mot Linköping centrum märker jag att jag lämnat skärbrädorna på Scorett.. "varför blir jag inte förvånad" säger Henrik till mig
Då kontrar jag med att säga "Det här är ditt fel Henrik, va faan ger du mig saker att hålla i då när du vet att jag inte kan betee mig. Man kan inte lita på mig ju!! Ditt eget fel!!!" hahaa

Vi glömmer bort skärbrädorna och kliver ut på stan istället för lite stros. Mycket affärer fanns det, men dem bleknade alla när jag såg att Linköping har ett MONKI.. ett Monki hörrni ni! Åh, jag blev så glad! Jag kopplade på Henrik under armen och flöööt in.. -Här vill jag dö, sa jag och tog på allt i min väg ... :))

Vidare sen efter all extas till Ica Maxi där vi köpte lite fika för att sen åka till ett litet sött rastställe vid vattnet på väg hem igen. Där satt vi och surrade, åt lakrits Singoalla och drack Violcider. 

Men nu är vi hemma igen, i koma båda två. Men medan jag sitter här och latar mig vid datorn hör jag att min prins redan påbörjat kvällsmaten :) Kanske ska gå och vara nyttig jag också då ...  

njaaa... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0