Klick klick, Ka'tjiing!


Addiction Dress SEK 125, Nelly Trend - NELLY.COM

Exclusive Lee SEK 119, Nelly  Shoes - NELLY.COMFancy necklace SEK 65, Nelly Accessories - NELLY.COM
 
Dessa små är på väg till mig as we speak :)) gaaalen rea på Nellys + fri frakt.
Allt detta blev mitt för bara 260:- HUTLÖST billigt!
Ja visst ja, + en rabattkod på 50 kr vid köp över 300 (slå in DRESSxP7) prova och se :))

Klänningen hade jag tänkt ha på mig på bröllopet. Matchande till det tänkte jag mig en liten diskret men ända vacker fångst av blommor i min hand. Eventuellt en bonad på huvudet också med något "slöj" liknande släp, det är ju väldigt inne just nu med hatt så... mm det blir nog bra!


Sen har vi ju the matter of Henriks tal också. Han är lite upphetsad kring just det faktum att han fyllt år precis innan brollopet och "vet" att aaaalla som kommer först och främst kommer för att fira honom och han känner nu att tiden börjar bli knapp.. han måste börja förbereda ett tacktal! 

Jag kan ju bara tänka mig hur ett sådant tal skulle kunna låta och se ut.. stackars, stackars sjuke man! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men dra på trissor, den där rabattkoden viste inte äns jag om :P hihi



TUUUUSEN tack för spikarna min fining !!! Du hade ju inte behövt skicka dom toka, hade ju kunnat tagit dom nästa gång vi ses :P Vill du att jag för över pengarna för dom lr tar du dom när du kommer ? :)



PUSS

2011-07-21 @ 20:27:13
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0