Inatt jag drömde något som...

såg ut såhär :)



Jag drömmer om en jätte hög säng, nästintill så hög att jag måste ta sats och hoppa upp i den. Lager och lager av mjuka härliga madrasse. I sängen ska det vara massor utav kuddar, täcken och överkast. Iden är att det ska kännas som att du sover på moln. 

Vi har gråa tapeter i sovrummet för tillfället och jag ids nog inte med att byta dom då dem är sprillans nya, det får fungera ändå. Sen har jag börjat tänka nu att den här lägenheten nog kommer att få fungera som en experiment lägenhet där jag testar olika stilar olika fäger osv. Vi ska ju ändå inte bo här för alltid :)

så Gråa tapeter i sovrummet alltså, hm. Vilken fägskala skulle kunna göra sig där då.
Jag börjar tänka att mycket utav basen kunde få vara svart, sen kunde accentfägerna kunna få gå i beige, ljusblå ev någonting puderrosa. Jag ser ett mörkgrått överkast, ett par diskreta sängkläder, gråa och puderrosa ev. mönstrade prydnads kuddar. golvet är mörkbrunt så jag skulle vilha ha en matta som ligger under sängen men som är bredare och längre en än sängen så den skapar som en ram runt. En vit mjuk matta.

Vi har även varit på Ikea och tittat efter någon lösning på garderobsbristen här hemma och fann en lösning som stavas PAX och kommer ifrån Ikea. En vit garderob med skjutdörrar. Den är högblank men jag tror inte att det gjorde mig någonting när vi tittade på den så det återstår att se :)

 


Kudde och överkast- Mille Notti
Lampa-Ikea
Påslakanset- Gant
Garderob Pax- Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0