Drömfrisyr + drömhårfärg

        


Den här frisyren med denna hårfärg.. mums. MEN då jag är några ÅR ifrån att kunna ha någonting ens liknande får jag nog nöja mig med hårfärgen för tillfället.

Men visst är det en fin hårfärg då?! :)


Sommaren har knappt börjat känner jag och överallt hör jag hur folk pratar om att sommaren snart är över?
Jag är tvungen att räkna på det själv och springer ut till kalendern.. "juni, juli, aug.." ja snart är det aug mina vänner. MEN eftersom sommaren varit lite seg i att dra igång känner jag att den nog bör hålla på liiiiite längre med sin medelvärme och halvsoliga dagar. I alla fall september ut, visst :)

Jag satt och spånade lite igår på eventuella hårfärger som jag skunne kunna tänkas passa i och som jag INTE kommer tröttna på som jag alltid gör. Blond är jag bara under våren och sommaren.

Då kom jag på att jag under hela min tonårsuppväxt alltid färgade håret brunt, eller röd-brunt och trivdes otroligt bra i det. Så varför inte kanske slå till på något sådant sen.

Jag är ledsen mina vänner, jag vet att ni hoppas och insisterar på att jag ska vara rödhårig, men hur många gånger jag än försöker så går det inte.. :/ Synd det, för det är otroligt snyggt annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0