Dag 1 av semestern

Började som ett smäck!

Jag vaknade som skrivet redan av kaffedoft.. som jag följde och hittade Henrik i köket i full gång med att göra frukost åt oss båda. Stekt ägg, bacon, juice, kaffe och yoghurt med musli. Vilken klippa!

Efter frukosten tog vi tag i oss själva och gick upp till Henriks mamma och pappa där Henriks bror och hans tjej är och hälsar på från Luleå.


Det bjöds på kaffe, bulle och en massa prat. Det var ju första gången för mig att träffa dom, så det blev en hel del prat. Vi bestämde att dom 2 kunde komma hem tills oss senare på kvällen så kunde vi grilla och sen gå ner till "Sommarfesten" på stan.

Lite efterrätt snodde jag ihop i form av vitchoklad mousse med färska bär. Super gott! :) 



Kvällen blev en succe och vi satt och pratade länge och väl om allt, spelade lite yatzy (jag vann) och sen drog vi neråt. 1 öl sen var vi alla så trötta att vi såg stjärnor så vi tackade och sa godnatt och gick hem och sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0