Vrid fram klockan och gör det helg igen

BUMS!

Som jag har njutit denna helg... vad mysko allt känns nu, fast skönt mysko ändå :)
Vi, jag och henrik la ihop ett och ett och kom fram till det att när han kommer till mig (till jenny) så är jag inte alls lika avslappnad och rolig att vara med som när jag är när vi är hemma hos honom.

Stämningen mellan oss blir märkvärt mycket ansträngare och spänd (för att jag är sur över någon konstig anledning) när han kommer hit. Men dom helger jag jar varit hos honom så åker jag därifrån helt utvilad och med en känlsa av lycka och kärlek + en längtan att få träffa han igen.

Det stämmer ju så bra också nu när jag tänkt efter, jag KAN bara inte slappna av just nu. det går bara inte, och han märker av det.  Jag känner av det och han ändrar sig över det... förvirrande, jag vet men det är iaf en väldigt dum ond cirkel som vi kommit underfunn med nu och kan jobba med.

Jag älskar'e iaf .. så mycket vet jag!


Idag iaf, har varit den absolut jobbigaste.. i år! Helt plötsligt så kunde jag ingenting och kände mig otillräcklig:/ Första dagen utan stödhjulen och jag föll, ansikte först!


Nu ska jag och Sandra snart kolla på en porrfilm hennes lillebror lämnt kvar i helgen..

PUUUSSIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0