Trouble is her only friend and he's back again

Jorå, det går bra nu.. visst då, snyggaste blogg upplägget Ever!

Jag begriper inte vad jag gör heller så var det bra med det. Jag försöker tyda dessa mallar, men det ser ut som mannagryn för mig ...

Ännu en dag är avklarad på jobbet och det känns bättre idag. Det har varit en lugn dag och även igår. Ryktet på kontoret är att det bara är lugnet före stormen .. hm :S

Jag har förövrigt helt oförlåtligt och oförklarligt börjat kalla Henriik för Fredrik... men "konstigt nog" bara när jag ska klaga eller skälla lite , vilket jag gör mycket sällan :P
Måste jobba på den där Fredrik biten iaf. Han skrattade och tog lätt på det dem första 8 ggr, men nu ser jag gråten i ögonen medan han grimaserar fram ett leende.



"As strong as you were, tender you go.
I'm watching you breathing for the last time.
A song for your heart, but when it is quiet,
I know what it means and I'll carry you home.
I'll carry you home.
If she had wings she would fly away,
And another day God will give her some.
Trouble is the only way is down"





Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahhaha.. ja du får ta och jobba på det där tror jag.. träffas? kram

2011-01-20 @ 13:07:20
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: emma

Min bästaste bästaste Angelica, jag har drömt om dig 3 nätter i rad, och har inte kunnat sluta tänka på dig heller.. jag tror.. jag Trooooor att jag kanske saknar dig :P tokigt mycket! Jga vill jätte gärna träffas. när kan du ? :)

2011-01-21 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0