Hej mitt namn är Emma och jag är dopamin missbrukare

nyss kommen från Motala efter en låååång låååång och illamående resa.

Helgen har som vanligt med Henrik varit lugn skön och mysig.. du triggar inte igång mitt dopamin älskling, men du får då alla gånger igång mitt oxytocin och testosteron (jag har lusläst cosmo på tåget) ;)

Imorgon börjar allvaret igen, och denna gång på riktigt. Nerverna är på spänn känner jag och den där muskeln som drar täcket över huvudet känns av ännu ännu mer.

Jag ska ge mig på min blogg igen vid senare tillfälle, nu får den vara så här en stund.. svart/vit och extremt tråkig.

Nej, jag är ingen  enstöring.. jag är induvidalist !
Ibland dräper jag tillochmed mig själv :D

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0