Dangerous



För det första så är jag förälskad i denna låt!!! Kan inte förklara varför, men det händer något inut i och jag bara spritter av lycka!
För det andra, just hur snygg är inte Marie i denna video?! Hon är Grym! Allt från frisyr till kläder till sättet hon rör sig på, sexig som få! Det är sådana här gånger man blir stolt svensk.  Andra blir patriotisk just vid sportevangegemang, inte jag inte.. riktigt bra svenska artister sätter tårar i mina ögon.


Från det ena till det tredje så kommer snart sofie hit och hälsar på, Henrik är här han med så nu får hon träffa min Molgan. Folk har nog börjat tro att jag bara hittat på en pojkvän, så upp till bevis nu.
Ni skulle ha sett oss för en stund sedan, en rad med goa 80-tals låtar skrålade ut ur högtalarna medan vi dansade "80-tal" bara det att ingen utav oss vet hur man dansade på 80-talet... så... pinsamt ...


Igår hade jag och Henrik en riktig mysdag. Vi låg länge och väl till sängs innan vi gick på stan och fikade. På kvällen gjorde vi oss iordning för en middag på Church Street och det blev mycket uppskattat från Henriks sida, vi hade ju sådan tur att dom dansade på baren igår också, super skoj! 
Vi kom hem vid 22 tiden igen och runt 22.15 toksov jag :P hahaa

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaaaa Emma det är dags att du lägger ut ett kort på karln så även de som bor en bit bort får se hur han ser ut..då man inte lika lätt kan få träffa honom personligen :) Nyyyfiken!! Puss

2011-01-30 @ 16:11:41
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0