And i'm feeling blue

Igår var man iväg till sandviken för lite patry party.
Men då jag nu för tiderna är socialt handikappad blev bara hela tillställningen väldigt pinsam.
Inte så mycket för dom andra kanske, lite mer för mig:) hahaa

Men i det stora hela tyckte jag att det var trevligt, vi spelade spel, skrattade och blev osams vartannat.
Vissa i Fall-Eklund släktet är hemskt dåliga förlorara... nämner inga namn. Ni vet vilka ni är!

Sen slirade vi iväg mot Lobby, och det var verkligen slira, så mycket slir att när vi väl var framme vid dörrvakten frågade hon den första i kön av vårat gäng, då varande Angelica hur hon mådde egentligen och föreslog en promenad i den friska luften innan hon fick komma in. Hahaa :D Vi försökte förklara att is med klackar inte matchar, men kvinnan ville inte lyssna på reson!

Väl inne så dansade vi, och dansade och dansade. Vi dansade för att vi var taggad, vi dansade när vi var halvtaggade, vi dansade när vi helst vill skjuta av oss fötterna och sova, vi dansade när vi hamnade i någon slags acceptans koma alltså accepterade att klockan bara var 01.00 och det inte fanns något att göra förutom att dansa, ja kort och gott så dansade vi all night long!

Sen vid 02.30 gav jag och sofie äntligen upp och åkte hem. Jag vet inte hur det var med henne men jag tok slocknade med en halväten macka i munnen.

Dagen har jag spenderat med Sofie, William och Marcus. Mys i soffan, fika, pizza och 2 vändor till resecentrum:)
Inte illa för en söndag.

Imorgon vankas det jobb igen, logistik och administration för vissa, rensa toalettena för andra ... beror ju på hur man ser det ;) hahaa


Pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0