Överraskning

 

Detta möttes jag av när jag kom ut ur ducshen. Henriks mamma var här och lämnade en inflyttnings/advents present till oss. Bland godsakerna fanns då mitt absoluta favorit kaffe; Choklad kaffe från Kahls, super godis :)

Vad har annars hänt i dag, ja vi vaknade, åkte till jobbet, vi var på jobet men sen möttes vi upp och käkade en pizza. Gott. Mn måste ju liksom prova sig fram till den "perfekta" pizzan här med. Det är ju givet i en ny stad tycker jag. Den här var helt OK! Sen tyckte Henrik att han behövde ett par nya skor, så det fick det bli. Själv lämnade jag in skor på klackning, vilket aldrig hänt tidigare. Kändes som ett steg framåt mot vuxendommen då jag annars brukar kasta mina skor när jag börjar balansera på spiken.

 

Hem, Henrik somnae och jag har mest drivit omkring.. som en hamster i bur ungefär. Jag går in i köket i hopp om att jag ska hitta något nytt och spännande, trots att jag nyss var där inne. haha

Nu ska jag bré mig ett par vörtbröds skivor.

 

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0