It pays of :)

Tyvärr har jag ingen bild som kan visa, för det är mest en känsla och en siffra på vågen. Men jag har alltså tappt 3 kg sedan jag bestämde mig för att inte äta godis eller dricka läsk. Helt fantastiskt vad något så litet kan göra. dett gör ju mig såklart bara ännu mer taggad att se vad lite karaktär kan göra :)
Målet är att jag ska ner 5 kg till, sen är jag nöjd så nöjd.
Jag och Henrik har precis avnjutit en gourmet middag, soppa på spik (fiskpinnar med makaroner och hemmagjord kallsås) i brist på annat hemma.
Dagen idag har varit lugn så lugn, kantad med seriösa disskusioner och mera lugn. Så ja, en söndag alltså.
NU måste jag dyka in i bloggarnas värld igen och suga i mig allt det fina:)

 

Ha en fortsatt trevlig 4.e advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0