"Här kommer jag och sprider doft"

Goten tagen :)



Jag tror fasen att jag är med i Matrix! Jag måste ha klivit in i något pararellt universum utan att ha märkt det.
En värld där det inte är skamset att komma in till ett kontor och lägga av en mök. För det är precis vad som har hänt nu. Min handledare/kollega kom in till mig och frågade om jag kunde bistå henne med en liten sak, vill tillägga att detta nu var direkt på morgonkvisten då jag knappt vaknat, ögongruset var kvar i ögonen och jag hade precis gjort mig en stark kopp kaffe för att vakna. Kaffet var överflöd om jag säger så och hennes ord var ”oj här kommer jag och sprider doft”


Haha alltså vad säger man då? :D


”ja, hehe… så kan det gå :S”

 


Jag känner på mig att detta kan bli ett intressant år, ett mycket intressant in deed :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0