Gräslök i burk

För ett tag sedan var jag och Henrik kikade på Dollarstore, dom har inte den affären här nere i Östergöland så det var helt nytt för honom.
Jag hittade helt plötsligt hur mycket som helst, och då bland annat 2 glasbuskar som jag tänkt ha till precis detta. färska örter och kryddor där man kan se rötterna, super snyggt tycker jag!
Dessutom hittade jag dessa otroligt simpla skyltar som jag bara "nypt" fast och så fort jag köpt krita så tänkte jag skriva vilken ösrt/krydda det är :)
2 skyltar och 2 glasburkar 40 kr. Jag älskar sådana kap !
PS: jag kom på att jag inte ens skrev vartifrån jag beställde soffan haha nödvändigt med kod då :P
Furniturebox heter sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0