Göra staden

Igår somnade jag klockan 22:00 (?) herregud, sedan sov jag non stop till klockan 10:00 idag. Känner mig helmanglad och tung i huvudet, det är inte alltid bra att låta sig själv sova tills man vaknar, men så fick det bli. Tog väl igen alla 5-6 timmars sömnnätter det blir på veckorna.
Igår tog jag ett viktigt beslut, jag ska sluta dricka kaffe, iaf för en stund. och jag ska inte sluta tvärt utan jag ska dra ner på det först och började redan igår. Så efter mitt morgonkaffe tog jag te resten av dagen, grönt te :)
första steget mot en bättre livstil och en bättre kost. får se hur länge det varar :)
Nästa steg blir att dra ner på socker. så inge läsk och inge godis förutom någon dag på helgerna. Jag är definitivt den som unnnar sig, men på slutet så känner jag inte att jag mår så bra eller blir nå gladare efter en påse gotta eller en massa läsk. Ska försöka rensa upp lite inombords nu och sen börja dosera som en vanlig männsika igen haha :)
Wish me luck!
Nu ska vi ner på stan iaf. Ska försöka glåma ut några julklappar.
Ha en bra dag allisammans!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0