GOD JUL

 

Lite förmiddags mys hemma hos syster yster. Jag blir så full i skratt av granen.. eller "granen" :) men en gran hade vi iaf, och en hel del klappar till oss inunder. Jag har bara sprungit omkring och myst hela dagen och nynnat till Michael Bublés "Christmas" skiva. Jenny och Henrik satt och kollade på Karate Kid (huuur längesen var det inte man såg den filmen då?!) medan jag tog tag i maten i köket. Lite kaffe och julsmörgås på förmiddagen fick det bli och en sista vända på stan också för "det sista" så att säga.

 

 

Vi har haft en väldigt god jul ändå fastän det bara varit vi tre. Vi får helt enkelt se hur allt ser ut nästa år och då kanske vi tillochmed kan vara hemma hos mig och Henrik i Norrköping och ha en riktig familje jul :) hoppas, hoppas!

Det blev en hel del mat, gjorde nog ordning mat så det hade räckt till 5 personer till, men det är ju så det ska vara :)

Efter maten blev det Kalle Anka, gotta och kaffe. Sen blev det klappöppning och jag blir ju alltid mer exalterad när andra öppnar julkpappar som är från mig än tvärtom, så Jenny och Henrik fick öppna sina först :P Jag troooor att dom blev nöjda ;)

 

Jaja, det var iaf min julafton det. Nu sitter vi här och och tar det lugnt, tittar på julfilm och jäser. Hoppas att ni haft en underbar jul ni med.

 

 

Kram Kram

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0