God fortsättning

Två utav mina favoreiter från igår efter klappöppningen, båda två klädda i nya kläder dom fick av mig i julklapp :)

 

Ja, då sitter vi på tåget tillbaka till Motala. Det var riktigt skönt att få andas in Gävle luft igen om så bara för ett par dagar. Jag vet inte om jag någonsin kommer sluta känna att Gävle är "hemma". Men så får det ju vara :)

Jag har verkligen haft en avslappnande julhelg, trots julstök och tågresor. Vi har helt enkelt tagit det som det kommit. Resorna på tåget blir ju också så pass mycket roligare när man åker 2. Han läser bok och löser korsord medan jag sitter rastlös bredvid och tigger om uppmärksamhet ;) hahaa det är som vanligt det!

När vi kommer fram vid 4 tiden idag så ska vi direkt hem till Henriks mamma och pappa där även hans bror med sin flickvän är för att fira lite mer jul. Sen ser jag framemot att bara åka hem och börja småpacka lite granna.

Det börjar ju dra ihop sig nu, vi flyttar om exakt 1 vecka! :) Så mycket att stå i.

 

Som redan skrivet, så hoppas jag innerligt att ni haft en behaglig jul helg och så önskar jag er en god fortsättning.

 

Kram Kram

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0