You give me good vibrations



Åh härliga .. torsdag ?!
visst fan äre väl torsdag va ?

Okej Jo det är det :) såå ja !

Åh så härliga soliga torsdag, ännu en vecka har gått och vi tågar in på ännu en helg.
Och vad har denna i beredskap åt en månne tro ?

Förhoppningsvis är den både alkoholfri och skandlafri.
orkar inte med nå mer lucköppningar och tankar om att flytta ... utomlands !
Slipper jag alkohol så slipper ni grabbar mina "sexy eyes" och luggslängningar ;)

Nu har jag iaf spenderat 2 nätter i sätra, mina gamla kvarter .
Men ingen gammal bo kvar, alla från det gamla gänget är utspridda .. tråkigt det också .

Men har iaf träffat min EXTREEEEMT pratglada mamma och min övergulliga lillebror. skulle kunna käka upp han !
men jag äter ju inte kött så ..

Väntar bara på en signal från Mimmi så drar jag mig ner på stan för en kopp kaffe för här fanns det då inget.. fick en kopp Capuccino.. (stavning)
vad är det liksom ??
Är det en koffein i den här koppen undrar jag, medan jag grinar efter en klunk !

Skulle ha träffat Martin igår, men han var tydligen "inge kry" så en fika någon annan dag .. ?!
Känns som det kommer rinna ut i sanden . kanske lika bra det !

Jaja

Höres sen då =)

PUSSIS



Kommentarer
Postat av: Malin

hmm? Martin telefonförsljarkillen ? :D Hööru! ska vi jobba på det där hålet i magsäcken som kaffe hålle på fräter sönder någon dag? ;)

2010-03-04 @ 19:32:41
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0