The perfect day


Det var exakt vad det var.
Vid halv 12 kom Sofie och hämtade upp mig, och med sig hade hon både marcus och William :)
Vi åkte hem till Sofies mamma då jag lovat att klippa henne innan sofie satt i löshår.
Medan jag klöpp så matades William...
Fattas bara kamelen ;)
När jag var klar bänkade jag mig i soffan och bara jäste medan sofie fixade sitt.
äste tidning efter tidning, drack kaffe, kopp efter kopp och en bulle tröck jag i mig också .
Marcus och William satt och jäste dom med !
När vi var klar åkte vi till American Take Away och beställde lite gotta och jag följde med hem till kurras,
Hade så roligt med att prata strunt och titta på alla miljoner inredningsbloggar som finns.
Så med andra ord en perfekt dag med en av mina absolut finaste =)
Sen när jag kom hem DOG jag av mina fökylnings syndrom jag lider av.. snorig näsa, slem i hjärnan, hosta, ont i halsen och annat dyl !
Over and Out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0