Good morning lovers

Vill skriva om nått fenomen, men jag kommer inte på något värt att skriva om just nu .
Min vardag består av en massa bloggtittande och just nu är det inredningsbloggar som råder.
Gud så mkt fina hem det finns här runtomkring i vårat avlånga land.
Jag vill ju ha nya soffor, guuud vad jag vill ha nya soffor!
2 st ektorp soffor hade väl inte suttit helt fel känner jag, en 3 sits och en 2 sits.
då ska jag pensionera min gamla fotölj också tills den dag jag finner mig i ett madicken inspirerat hus med höga vackra spröjs fönster, ljusa ytor, ett större vardagsrum och en händig man ... oförskämt snygg ska han vara också !
En liten instickare bara
HUR får man en toppmodells kropp ???
allvarligt hur får man den där midjan, tell me ! HOW ?!
Jaha, idag ska jag iaf hem till min vackra Anna och klippa henne lite, äta lite, snacka skit lite och slappa lite .. det är perfekt !
Over and Out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0