En kväll att minnas

Ibland går det EXAKT som man planerat ;) och det är en härlig känsla det
Utgång igår :)
Bjuder på lite halv dåliga kort på min nya härligt korall färgade klänning :)
Hade en underbart mysig natt och morgon, har haft en jäkligt trevlig dag också måste jag säga.
Lunch med goda vänner, SOL, färga håret på Tiger Linda ;) SOL, besök av Erica från Hofors och en pratstund med henne ... så jäkla störd ibland den där kvinnan hahahahaa :D
Sen nu har jag tryckt i mig en påse med Cheese Ballz och en creme fraise burk medan jag dum glott på lite tv.
Jag är sjuuuukt trött nu, och sjuuuuukt sjuk !
Så nu måste jag få lite sömn så jag inte klipper helt galet imotgon när jag ska toppa Kattiz =)
Over and Out ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh en sån skulle jag också vilja ha!!! Gina?

2010-03-15 @ 09:03:51
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0