AfterSkiiii

Haft den mysigaste dagen på året tror jag !

Blev mer eller mindre iväg tvingad till Kungsberget på afterskiiii idag, men SOM jag är glad över det då !
sjukt mkt folk, och ett jätte bra band !

Jätte trevligt faktiskt, vi satt där vi att oss när vi kom och rörde oss inte en mm på några timmar, man bara satt och mös.
Eller.. jaaa T rörde sig väl flitigt till musiken när han spände mucklerna och visade vart skåpet skulle stå när han började bugga där på slutet :)
Jag hann med en vända jag med lär jag erkänna :P

Mycket, myyyyycket fint fanns att titta på !
Såg några grabbar jag aldrig sett förrut, så jag antar att de inte var härifrån.. stöckhölm kanske ??

Sen var ju E där också :) 
Hur och vad som än hänt så är det ändå lite speciellt att se honom.. han är en sån där som fastnat liksom .
Bytte några ord, sen blev det att vi hamnade i samma bil hem också .. jasså :P

Hem, svira om.. fixa frillan som är hurt ovan som helst..men det blir nog bra tillslut :) 

jag är ju som sagt en kreatur av vana.. och det är ju det som ställer till det för mig 99 ggr av 100 
Annars hade jag nog tackat för mig och vänt på klacken för X antal fyllebråk, förvirringsdagar/mornar och döda kvällar framför tv.n sedan !

Men neeej nej inte jag .. jag blir ju van med nått på en 5 röda jag .. suck du :P

Jaha, vart var jag .. jo hem och svirade om .. Linda kom hit med lite groggvirke, sen styrde vi den vita fasan mot Gråhns residens där det var 18 års kalas :)
Sjukt trevligt 1
Sen ringde Patrik, så då kom han, Calle, och David förbi den sista timmen också .

Patrik fick förövrigt mig att kissa lite i trosan när han ordagrant spelar upp en scen ur Yrrol hahahahaaa !!!
Jag döööör !
" jag känner honom, en uuuunderbar männsika"

Dom gick ut och jag gick hem .. eller hem är väl lite att ta i .. men inte ut iaf :)
Så här sitter jag nu full, glad och jäääkligt trevlig på golvet och lyssnar på Alice Cooper och dricker en cider ... iiih !

Nä nu lär jag avrunda här, kaninerna som sitter i hörnet och glor på mig börjar se lilte otåliga ut så Godnatt och sov sött !

Pussisssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0